Saturday, July 16, 2011

Harry Potter Premiere: Emma Watson - A Hit or Slip & Miss?


Now Emma is fully grown and sexy, a complete adult, her fashion and style is definitely on the world's radar. She's been featured on the cover of magazines such as Vogue and Seventeen just this year. While I may not have been one of the devoted Mugglers devoted to all things wizardy. I am a fashion citizen, and when I saw Emma Watson step out to the premiere in this, I just had to voice my opinion on it. 

  While this look, that she wore to the premiere, may be satisfactory to some I think it falls flat, or rather in a puff...Her hair and makeup which are an edgy complement to her flattering bodice. My problem lies with the draping of the bottom dress. It hangs awkwardly and does nothing to flatter her petite frame, it only widens it!

What do you think ? 
Was Emma Watson a hit or did her look slip & miss ?

1 comment:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    ReplyDelete